پوشاک استوک اروپایی
 
واردات خودرو
جدیدترین اخبار واردات خودرو،ثبت سفارش واردات خودرو،تعرفه واردات خودرو،قوانین واردات خودرو
 
 
دو شنبه 10 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 19:16 ::  نويسنده : manger

پوشاک استوک اروپایی
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : پوشاک استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پوشاک زیر زنانه کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع کمربند استوک کلیک نمایید.

لطفا جهت خرید انواع پوشاک مردانه کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
مجتمع تجاری کیا استوک در لباس تاناکورای کاملا نو ( پوشاک استوک ) را به صورت عمده و خرده در فضایی بزرگ واقع در مهاباد به صورت اینترنتی و حضوری عرضه می نماید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
شاید این سوال پیش بیاید که اگر این اجناس تازه هست چرا در خارج از کشور مصرف نمی شود و برای کشور ما ‏صادر می گردد؟ و آیا استوک همان تاناکورا می باشد؟ در پاسخ به این سوالات باید به واقعیت های کالای استوک اشاره نمود. جهت دریافت پاسخ این سوالات و آشنایی بیشتر با این موضوع به کانال ها و سایت ما مراجعه نمایید.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
در خرید لباس تاناکورا و پوشاک استوک به صورت کیلویی، روند کار فروشنده به این شکل است که اول اجناس خوب را با حاشیه سود بالایی می فروشد و بعد جنس های با کیفیت پایین و ارزان را سود پایین تر بفروش می رساند، حال اگر درصد جنس های کیفیت پایین یا بد مدل زیاد باشد فروشنده جهت جبران ضرر مالی خود تصمیم می گیرد که با میکس ، تعداد تکه، ترکیب جنس خوب و بد ، افزایش حاشیه سود در جنس های خوب و ... ضرر مالی خود را جبران نماید. اما مجتمع تجاری کیا استوک روندی را در پیش گرفته که به نفع خریدار و فروشنده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به سایت یا کانال های ما مراجعه نمایید.
در پوشاک استوک به صورت کیلوی اجناس بد مدل و ضایعاتی وجود دارد و این اجناس همراه عدل ( بسته ) برای خریدار ارسال می شود ولی در فروش تکه ای پوشاک معیوب و بدمدل حذف شده اند.
دسته ای از پوشاک استوک :
انواع شورت مردانه استوک و شورت زنانه و شورت بچه گانه و انواع سوتین از جمله تنوع پوشاک استوک و لباس زیر استوک موجود در محتمع کیا استوک می باشند.
سخن آخر مدیر فروش :
تنوع پوشاک استوک فروشگاه ما بسیار بالا بوده و می توان به موارد زیر اشاره نمود:
پوشاک استوک مردانه ، پوشاک استوک زنانه ، پوشاک استوک بچه گانه ، کیف و کفش ، لباس زیر ، شال و کلاه ، پرده ، کمر بند ، پادری ،جوراب ،لباس ورزشی ،روتختی .

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک راهنمای خرید ضدآفتاب + نکات استفاده از ضدآفتاب در تابستان و زمستان شارژر دستی تلفن همراه بهترین سایت خرید نهال بادام در ایران چه نام دارد ؟ رگال لباس ابزاری کاربردی برای نظم بخشی به لباس ها ازدواج بین المللی در ترکیه پوشش تکمیلی نوسان دیه در بیمه شخص ثالث ملت قیمت و خرید گردو بافت سقف مناسب برای ویلا دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران مدت زمان ارتودنسی دندان و هزینه ارتودنسی دندان نقاشی ساختمان یک ایده ساده برای تغییر دکوراسیون معرفی سیستم گرمایش از کف تهران بهترین و نزدیک‌ترین تعمیرکار پکیج بهترین سرویسکار پکیج بهترین سرویسکار پکیج ارتودنسی نامرئی چیست؟
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فايل هاي آموزشي و آدرس postcd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: